VENTELISTE


OPSLAG - Ventelisten er PT lukket for 2024.


Denne gang prøver vi at gøre alt elektronisk. Det betyder at din ansøgning om at komme på ventelisten, skal afleveres elektronisk, i form af en E-mail til:


info@hfskraenten.dk

 

Du sender en E-mail den nævnte dag fra kl.12,00

E-mails modtaget før kl. 12,00 deltager ikke.

 

I mailen skal der i emne stå: Venteliste


Indhold i mailen skal være:

  • Dit fulde navn og din adresse
  • Telefonnummer og E-mail du ønsker tilbud sendt til

 

Du vil i dagene efter, modtage en opkrævning på kr. 100,- det er prisen pr. år for at stå på ventelisten.

Den bliver opkrævet en gang årligt i april måned

 

Der er denne gang plads til MAX 15 på selve ventelisten.

 

Vi laver også en opsamlingsliste. Den er kun til brug når alle på ventelisten takker nej til et hus der er til salg.

Ventelisten vil IKKE blive fyldt op fra opsamlingslisten. Opsamlingslisten er gratis og uden rækkefølge.

 

Alle tvivlsspørgsmål i forbindelse med ventelisten, afgøres af bestyrelsen alene.

---------------------------


Om det at stå på venteliste:


Når man står på ventelisten hos os, er man de første der får besked, når vi har nye haver til salg.

Det koster 100 kr. at komme på ventelisten, og efterfølgende opkræves 100 kr. om året for at forblive aktiv på ventelisten. Opkrævning sker når haveforeningen åbner i foråret og gælder kalender året ud.


Grundet nye regler i vores lejekontrakt med Gladsaxe kommune vedr. førsteprioritet til Gladsaxe borger, vil der blive oprettet to lister - Liste A for dem der allerede er på ventelisten (som beholder deres nuværende placering) samt Liste B for alle andre og Gladsaxe borger.


* Der tages forbehold for ændring af datoen i hehold til generelle retningslinier for COVID-19


Haver vil blive udbudt efterfølgende rangering: Interne haveejere (i hht anciennitet), Liste A, Liste B og sidst til eksternt salg.


NB man skal være borger i Region Hovedstaden for at kunne blive skrevet op til en have i H/F Skrænten.